keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Minä uskon! ♡

Minä uskon!
Minä uskon tulevaisuuteen ja toivoon
Minä uskon hyvyyden kaikkinaiseen voittoon
Minä uskon uuteen aamuun ja siihen valoisaan aamunkoittoon

Minä uskon...ja miksipä en uskoisi
Olen sen nähnyt ja kuullut
Päivä kantaa painot harteillaan
Yö kuiskaa hiljaa "turvassa olla saat"
Minä uskon - vieläkin uskon ja tiedän
Vielä uusi aamu yön varjot poistaa
Vielä valo päivän valaisee ja kuiskaa hiljaa
 "turvassa olla saat, Isä kantaa lasta harteillaan" 
18.12-2013
Irja Suhonen

Kirjoitin tämän runon viime joulukuussa, tänään se jotenkin puhutteli sydäntäni ja siksi sen tähän nyt jaan tässä..
"olen sen nähnyt ja kuullut, päivä kantaa painot harteillaan, yö kuiskaa hiljaa "turvassa olla saat" ..
"vielä valo päivän valaisee ja kuiskaa hiljaa "turvassa olla saat, Isä kantaa lasta harteillaan!"
Tänäänkin Isä kantaa lasta harteillaan!! Mikä turvallinen ihana osa, mikä ihana paikka!!
Isän harteilla turvassa! ♡

8 kommenttia:

  1. Minäkin uskon kaikkeen tuohon ja siihen, että Isän harteilla olemme turvassa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aamen...eikö ookkin ihana turvallinen paikka ♡
      "ja miksipä en uskoisi..olen sen nähnyt ja kuullut, päivä kantaa painot harteillaan.
      Yö kuiskaa hiljaa turvassa olla saat, Isä kantaa lasta harteillaan ♡

      Poista
  2. Ei ole mitään muuta, mihin uskoa. Niin kaunis kuva, rauhan tyyssija. Mukavaa viikkoa Sinulle !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unelmikko kiitos..niin se on! ♡ ihana rauhallinen järvi ilta auringossa, se rauhottaa mielenkin myös. Kiitos samoin, pirteän kivaa viikkoa sulle myös! ♡

      Poista
  3. Turvallista on olla isän harteilla.
    Ihana runo ja kaunis kuva.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Sylvi!
      Paras paikka Taivaallisen Isän harteilla turvassa! ♡

      Poista